future of media 2016

Future of Media 2016 Insights

Incerc mereu sa fiu la zi cu ce se intampla in social media, cu tot de inseamna marketing online si prin urmare am mers si la Future of Media, multumita Evensys, care mi-a oferit o invitatie.

Evenimentul a tinut o zi, si ziua a fost impartita in 3: 2 pannel-uri cu discutii libere si unul  mai targetat cu prezentari si discutii mai pe subiect.

In urma celor 3 sesiuni am retinut urmatoarele:

  • desi nu credeam, TV-ul ramane unul din canalele de informare preferate ale romanilor, ma asteptam ca odata cu aparitia serialelor pe internet, cu streaming, lumea sa renunte incet, si la un moment dat TV-ul sa fie ceva dedicat varstei a 3-a. Dar, nu, si cifrele spun asa: 65% din piata de media e reprezentata de TV.
  • Acum nu am renuntat la TV, doar am adaugat un/o smartphone /tableta   pe care il/o folosim in timp ce ne uitam la TV. (doar 7% din interdievati spun ca nu fac si altceva cand se uita la TV)
  • Youtube si Facebook raman platformele preferate pentru a urmari continut video
  • La radio, asa cum ma asteptam, nu au scazut cifrele, pentru ca, sa fim sinceri la ce trafic avem, ce altceva sa faci cand stai la zeci de semafoare pe zi, ca doar la volan nu ai voie sa folosesti telefonul. Deci segmentul de radio a crescut cu 5%
  • Claudia Chirilescu de la SPOON ne-a poestit despre cum au folosit ei Snapchat pentru o campanie Mirinda si cu un adevarat succes: obtinand 600 de followeri in  3 luni, cu resurse minime- utilizatorii Snaphat faceau toata munca :).
  • Costin Velicu si Alex Cotet de la Vice Romania au fost, dupa parerea mea, the highlinght of the event si au spus exact ce oamenii din online marketing, advertising etc trebuie sa inteleaga odata-si-odata: daca vrei sa ramai in mintea cuiva cu adevarat, trebuie sa spui o poveste. Sotrytellingul devine din ce in ce mai important. Vorba aceea: “Mana intinsa care nu spune o poveste nu primeste nimic”- Filantropica- Nae Caramfil.

Concluzia: baietii geniali de la Vice si chiar si statisticile au facut din acest eveniment sa fie exact ce iti trebuie ca sa stii cum sa privesti lucrurile in media- atat online cat si offline.

Zi buna si spor in online!

Share this post

No comments

Add yours